بیا سیب را با هم گاز بگیریم؛
گـــور پدر بهشت
بهشت من آنجاست که تو را بی شرمانه به آغوش می کشم

 

مال کسي باش؛ که حتي اگر ساده ترين لباس تنت باشد


تو را به همه ی دنيا نشان دهد و بگويد اين همه دنياي من است...

Punked Out Divider

یه روز تو تاکسی نشسته بودم که یه معتاد با سیگارش اومد تو ماشین جلو نشست
خانمی که عقب کنار من نشسته بود بعد از چند لحظه با ناراحتی گفت:
آقا اون سیگاری که میکشی 30درصدش به تو میرسه، 70درصدش به ما !
معتاده هم باهمون صدای خسته ، سیگارش رو از گوشه ی دهنش در اورد و گفت:
بیا آبجی،بیا،توبکش تا 70درصدش به من برسه 30درصدشم به تو

پـــــــــــــــــــدر همون کسی هست
که لرزش دستش دیگه چیزی از چای توی استکان باقی نگذاشته
ولی بهت میگه به من تکیه کن
و تو انگار
کوه رو پشتت داری



نظرات شما عزیزان:

من
ساعت19:29---6 شهريور 1390
با سلام
اين نظر با هدف معرفي وبلاگ "زندگي در پرتره ي خانوادگي" و تقاضاي همكاري در اين وبلاگ فرستاده ميشه.
اگر مايل هستيد در آخرين پست اي-ميل و در صورت تمايل آدرس وبلاگتونو بصورت نظر خصوصي بفرستيد.

با تشكر،
مديريت "زندگي در پرتره ي خانوادگي"
من

Family-Portrait.Loxblog.com


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ تاريخ یک شنبه 6 شهريور 1390برچسب:,ساعت 19:1 نويسنده بهار |