دوستت دارم

اگه من شاخه خشکم
نفس سبز یه برگی
اگه من شیشه ی ماتم
تو تلنگر تگرگی

حسرت خاکم اگه من
دعوت شرشر‌ آبی
اگه من خسته درختم
تو برام بالش خوابی

اگه نوحم تویی عمرم
اگه صبرم تویی ایوب
تو صدایی من سکوتم
تو طلوعی من شب و روز

عشق تو یه سرنوشته
بوی تو بوی بهشته
خدا اسمتو تو قلبم
با دوستت دارم نوشته
دوستت دارم

تو عزیزی ،تو امیدی ،تو شکوهی ،تو مرادی
تو طلوعی ، تو نجاتی ،تو بزرگی ،تو زیادی
تو دلیل لحظه هایی ، مقصد نوشته هایی
ای تنت شعر نوازش
تو تن فرشته هایی

عشق تو یه سرنوشته
بوی تو بوی بهشته
خدا اسم تو رو تو قلبم
با دوستت دارم نوشته



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ تاريخ چهار شنبه 22 تير 1390برچسب:,ساعت 12:10 نويسنده بهار |