داستان‌هایت را دوست دارم
حکایت یک نیمکت خالی‌ نیست
عصر یک غروب دلگیر جمعه نیست
درخت خشک منتظر مانده به تبر نیست
قصه مرگ مجنون و سوگ لیلی نیست
... مرز بین دست‌ها و صحبت از فاصله نیست
داستانت پر از دشت‌هایِ سبز زیر آفتاب
پر از صدای نم نم باران
پر از مهربانی جاری در هر کلام
پر از رویا ... پر از خواب شیرین
داستانت پر از قصه‌های با هم بودن است
بخوان برایم عشق من..بخوان برایم
اگر شد مشتت را باز کن برایم
هوس شکوفه کرده ام
بهار من
بهار من
بهار من


نظرات شما عزیزان:

narafigh
ساعت12:14---23 مهر 1390
salam vebe besiyar jalebi darin khoshhal misham tabadole link konim .be vebe maham sar bezanin

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ تاريخ سه شنبه 19 مهر 1390برچسب:,ساعت 16:9 نويسنده بهار |